The Cars — Пурхай як метелик, жаль як бджола

Posted: Июль 7, 2014 in Games

Cars Games
Перший раз цей мультфільм я подивився роки три тому, а до цього чув багато позитивних відгуків в його бік. Тепер перед виходом продовження «Cars 2» я вирішив його переглянути.

Майже всі мультфільми виробництва студії Pixar ставали хітами і «Cars» один з цих мультфільмів (принаймні для мене).

Як і багато мультфільми від цієї студії цей вийшов дуже барвистим, соковитим, живим і цікавим. Графіка в «Тачках» дійсно виконана на вищому рівні. Кожна машина або ж просто якась інша деталь в мультфільмі виглядає дуже барвисто і яскраво. А це для мене є одним з найголовніших переваг мультфільмів. Адже мульти не повинні бути похмурими і сірими, а навпаки яскравими і барвистими. І «Тачки» просто відмінний приклад барвистого мультфільму.
Зараз стає важливим, щоб в звичайному дитячому мультфільмі був дуже заплутаний сюжет. Тому підтвердженням є критичні відгуки на мульти в яких сюжет є, але на думку критиків недостатньо хороший. Але я особисто цього не розумію. Адже навіщо дітям або дорослим, які просто прийшли подивитися легкий мультфільмабо пограти онлайн в Cars Games на http://puppogames.com/games/cars.html якийсь супер-пупер сюжет? Особисто я в мультфільмах особливого сюжету ніколи не чекаю, а в «Тачках» він був досить таки не поганий.

Крім того в цьому мультфільмі був досить смішний гумор. На мій погляд тут він був не вульгарним, як це буває в деяких нових мультфільмах і не дуже тупим, що також присутній в новинках. І це досить таки непоганий плюс цьому мульту.

Також в цьому мультфільмі мені сподобався саундтрек. Тут він був досить веселим і приємним, що також поліпшило враження від мульта.

Підсумок: Cars — дуже веселий і барвистий мультфільм.

Добавить комментарий

